Persoonlijk

Gedonder met de drukkerij


Getagd: , .

Wat zo leuk en mooi begon met een kaartendeck en een actie voor Giro555, krijgt nu, op het allerlaatste moment, nog een vervelend staartje. In totaal heb ik zo’n 1350 kaarten besteld en de drukkerij weet het voor mekaar te krijgen om moeilijk te doen over drie niet geleverde kaarten.

Alles ging goed. Het deck was mooi in orde, zowel in het Nederlands als het Engels. De proefkaarten waren iedere keer binnen een paar dagen binnen. De ansichtkaarten gingen ook goed. Er zat één foute druk bij, maar ik kon aan het ontwerp zien dat dat mijn eigen fout was. Die kaarten heb ik dus netjes zelf opnieuw besteld. Drie kaarten zijn echter niet geleverd. Ik gaf dat aan en toen kreeg ik al de mededeling dat ze wel geleverd waren, want ze stonden op de paklijst. Ik keek nogmaals alle 150 kaarten van die bestelling na, maar ze zaten er echt niet bij. Ze zouden ze dan alsnog leveren. Mijn dank was groot.

Helaas kreeg ik een compleet andere bestelling binnen. Twee keer zoveel kaarten en mét tekst. In de mail had ik tot twee maal toe gemeld dat het om de kaarten ging ZONDER tekst. Ik stuurde vervolgens nog een mail dat er echt iets fout leek te gaan, gezien de bestelling die ik nu binnen kreeg. De aantallen klopten niet en de afbeelding op de kaarten ook niet. Om zeker te zijn dat het de volgende keer wel goed zou gaan stuurde ik nogmaals de juiste bestanden mee. Nu kreeg ik vanochtend echter een bericht terug dat het dan mijn fout geweest moest zijn. Dat ik in eerste instantie de verkeerde bestanden heb aangeleverd en dat de kaarten dus wel gedrukt en geleverd zijn. Punt.

Nu ben ik geen azijnzeiker en zou ik normaal echt niet moeilijk doen over drie kaarten, maar als ik deze kaarten los na moet bestellen, dan zijn ze € 3,50 per stuk! Terwijl ik met de grote aantallen die ik bestelde maar iets van € 0,80 betaalde. Daarom kon ik ook zoveel doneren aan Giro555. Ik vind het echt heel vervelend dit. Mijn nichtje, degene voor wie de kaarten zijn, zal zich er niet zo druk om maken, maar het is gewoon zo onprofessioneel dat een bedrijf hun eigen fout bij de klant neerlegt. Het stomme is ook dat ik gewoon bewijs heb dat het hun fout is. Je krijgt na de bestelling direct een bevestiging met een link naar de bestanden die je hebt doorgestuurd. Ik kan dus gewoon zien en bewijzen dat ik de juiste bestanden heb toegestuurd.

Tot nu blijft een reactie uit. Als ik vandaag niets hoor via de mail, ga ik bellen. Wat een aanfluiting dat een bedrijf zo moeilijk doet over drie kaarten op een bestelling van meer dan 1300. Echt heel erg triest. ♥

23 Comments

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s